Můj příběh

Dne 23. 7. 2016

Přemýšlíte o nákupu Subaruoficiální české dealerské síti? Jste Subaru fanda a chcete vědět, jak importér dbá o reputaci značky? Chcete se poučit? Čtěte dál a dozvíte se, jak s vámi bude v českém Subaru naloženo, když si koupíte problémový automobil. Jak importér Emil Frey není schopen závadu profesionálně vyřešit, kterak dostanete pozoruhodné náhradní díly, některé dokonce použité? Jak ve finále importér ustoupí od rozumné nabídky řešení a posadí bez vaší přítomnosti do vašeho auta soudního znalce? Jak si nakonec problém, který udajně neexistuje, sami vyřešíte pomocí šikovných lidí na svoje nemalé náklady? A že by ona pověstná ryba náhodou smrděla od hlavy? Dozvíte se také o slušném Subaru servisu, který je ovšem bez milosti torpédován importérem. A také o prodejci Auto Vero, který strčí hlavu do písku, jako by se nechumelilo. A jak nakonec zafunguje německý servis?

Úvod

Na začátek je slušné se představit, jmenuji se Karel Hendrych, pocházím z Harrachova v Krkonoších, zaměstnáním IT. Dále je nutné zmínit, proč tohle dělám. Cílem je upozornit, že nemá smysl se pokoušet o rozumnou mezilidskou dohodu s českým importérem Subaru a jiných značek, společností Emil Frey ČR, s.r.o. a prodejcem Subaru Auto Vero s.r.o., v případě, kdy jimi dodáný automobil není v pořádku. Jednoduše proč u těhle lidí nekupovat. Když to vezmu od konce, tak moje poslední věta pro pana Petra Neumana, generálního ředitele a jednatele Subaru ČR, alias Emil Frey, byla: „Inu, co se dá dělat … “. A tak vznikl tento text.

A teď od začátku. K Subaru jsem se dostal hlavně kvůli věcným požadavkům – velké auto, zvedlá čtyřkolka, a přihlédl jsem k dobré pověsti, kterou je Subaru obestřené. Nový dieselový Outback MY2012 ve výbavě podle mých představ byl v prodeji na jaře 2013 v sedlčanském Auto Vero. Za slušnou cenu někde kolem 750 000,- včetně drobného příslušenství jsem nový vůz v květnu 2013 zakoupil a těšil se na jeho bezproblémové užívání.

Čtěte dál »