Kapitola 11: Emil Frey vs Neautorizovaný Servis servis 0:2

Po letní dovolené, kdy bylo chování vibrujícího automobilu skutečně otravné, jsem znovu požádal o pomoc s diagnostikou v Neautorizovaném Servisu (NS), který v té době měl 1:0 na body v hledání závad nad slavným Emil Frey. Pánové překvapení jízdními projevy vozu našli na automobilu závady sumarizované 1.10.2015 ve stručné zprávě a podložené množstvím videí: lehce prohnutá polosa (údajně měneno v Emil Frey), nekvalitní odlitek náboje kola (měněno v Emil Frey), nekvalitní brzdový kotouč, vychýlené zadní uchycení nápravy a především ráfky, jakožto majoritní přispěvatel problému. Ve stručnosti soubor pochybných věcí způsobující jako celek destrukci pneumatik. Kdyby někdo chtěl pochybovat o pravosti videí, tak byl u jejich nahrávání přítomen notář. Na skóre NS 2, Emil Frey 0. Právě importér si měl během týdne, kdy měl vůz k dispozici, udělat čas a dojít k těmto závěrům. Můj email do Emil Frey a AutoVero, který dával na vědomí zjištěné nedostatky a apeloval k dohodě bez hluku, Neuman profesionálně odrazil. Ve stejném emailu se lze dočíst, že potvrzují značně rozvážená kola, ale nad příčinou a následky se nezamýšlí. Jen tvrdí, že jsem neukázal vibrace. Výrazy typu: „Dále nemůžeme souhlasit s Vašimi názory.“, jsou promyšlené. Je na zákazníkovi to vyvrátit. Píše například, že považuje za naprosto absurdní pozorování poloosy na vyvěšeném podvozku. Ovšem když jim napíšete a dokážete, že automobil byl v NS v jízdní pozici, tak se odpovědi nedočkáte. Uznávám, že jsem neodolal a párkrát je popíchnul na téma kvality a odkázal na médiální prezentace versus realita. V další iteraci Neuman píše, že komponenty a způsob montáže jsou v toleranci a vše je v naprostém pořádku. Promyšlené, protože je pak zase na vás, abyste dokázali, že tomu tak není. Což, jak dobře vědí, je obtížné. Vlastní soudní znalec úplně nepomůže, musí to být vyšší instance. Jednoslovně: inferno.

Celé emailové vlákno komunikace ve formátu Outlook .msg je zde, kdo má čas, ať to určitě přečte. Prodejce pan Lesák ze sedlčanského AutoVero nepochybně souhlasí s celou situací, protože na toto neodpověděl. Pan Merta z AWD ještě na mojí žádost vstoupil mezi mě a čím dál hlubší Emil Frey zákop v roli mediátora, ovšem nepodařilo se. Přesto mu patří velké poděkování.

Čtěte dál »