Kapitola 5: Emil Frey vs Neautorizovaný Servis 0:1

Vzhledem k tomu, že problém stále existoval, byť v mírně tlumené verzi, požádal jsem na konci srpna 2014 přes známost o pomoc v jednom pražském Neautorizovaném Servisu (dále jen NS). Na základě jízdních zkoušek s kamerou GoPro vznikl stručný a věcný zápis o zjistěních, který byl zaslán emailem na Emil Frey. Následně 15.9.2014 po další projížďce, a  „push-back“ chvilce, pan Salamon navrhnul výměnu kompletního ústrojí podvozku a znovu oskákaných pneumatik. Měl jsem pocit, že to je více než na dobré cestě, líbilo se mi půjčení vozu po dobu opravy a související komunikace. Při předání vozu mi bylo slavnostně sděleno, že příčinou bylo levé přední ložisko. Házení poloosy u levého předního kloubu bylo zmíněno ve zprávě z NS, kterou tedy nikdo zřejmě nečetl. Ovšem ouha. V duchu důvěřuj, ale prověřuj, jsem dovezl auto hned po vydání z Emil Frey začátkem listopadu 2014 zpět do NS. Tam mě informovali, že poloosy rozhodně nejsou nové, kolem jedné poloosy prosakuje olej z převodovky, zadní tlumiče jsou neměněné a jako bonus, že jedna z dovezených zimních pneu hází do strany. Když jsem se vrátil osobně do Emil Frey, tak pan Salamon řekl, že poloosy byly sundány z jiného vozu. Tlumiče už nevím. Že by se tam obtěžovali říct to předem? Ostatně to dokumentuje i daňový doklad, kde poloosy a zadní tlumiče nejsou na seznamu interně účtovaného materiálu. Pneumatika byla k mé spokojenosti úspěšně reklamována a náklady na servis v NS kompenzovány následně formou zaplacení pravidelné prohlídky. S autem jsem odjel před přezutím na zimní pneu koncem října 2015 trasu Praha – Ostrava – Bratislava – Praha a nějaké okresky.

Čtěte dál »