Kapitola 6: Problém pokračuje

Pokračování story přišlo po přezutí v NS na letní pneumatiky a ráfky made in Japan dne 21.4.2015, kde se vyvažovalo až k mému překvapení až 80g. Tou dobou to byla již druhá sada letních Nokianů, započítám-li tovární Yokohamy, třetí sada pneumatik. Se vzestupnou tendencí se začaly dostavovat známé vibrace. Obrátil jsem se znovu na AWD, kde byla po několika stech kilometrů provedena 4.5.2015 kontrola geometrie a vyvážení. Měl jsem před sebou týden ježdění po dálnicích a domluvili jsme se, že se poté provede další měření. Ze dne 11.5.2015 se také zachoval protokol o geometrii. Věc byla komunikována z AWD na Emil Frey a rozvažky dokumentuje můj sumarizující email. Tehdy jsem v AWD slyšel, že si původně mysleli, že jsem auto-hypochondr, ale teď vidí, že to auto je šmejd. To potěší, protože v nějakém okamžiku nad sebou člověk začne pochybovat, neslyší-li už trávu růst. Uznávám ovšem, že jsem zřejmě k projevům auta citlivější, než spousta jiných zákazníků.

Čtěte dál »