Kapitola 8: Předkolo pokusu o výměnu vozu

Dne 15.5.2015 jsem se sešel s pány Salamonem a Svobodou z Emil Frey Importu a navrhnul jednání o výměně vozu. V té době to byly dva roky, kdy se to nedařilo vyřešit. Tehdy říkali, že se prý zatím vždy se zákazníkem domluvili. Po jednání jsem poslal úvodní email na prodejce Auto Vero, kde v kostce říkám, že uhradím nájezd a očekávám vzhledem k okolnostem vstřícné finanční podmínky. Následovala komunikace, kde jsem vyjádřil představu o odkupu za 600 000,-. Pan Lesák, jednatel AutoVero, nabídnul 7% slevu s tím, že nové vozy MY2015 jsou dostupné až nekdy v listopadu a že odkupní cena se bude upravovat dle najetých kilometrů. Chce se dodat, jako kdybych snad mohl za to, že nejsou schopni dodávat. S výší slevy také těžko souhlasit. Dále jsme si domluvili schůzku a zkušební jízdu ve starším Ouback MY2014 a novém MY2015 na 1.6.2015. Mezitím jsem se ještě zastavil v Emil Frey a vyjádřil nesouhlas s cenovou politikou a požádal o podporu ze strany importéra. Nepřišlo mi správné, abych musel investovat efektivně někde nad 300 000,-. Po zkušební jízdě byl vybrán konkrétní model ovšem pan Lesák mě znovu informoval o slevě max 7% a znovu o úpravě odkupní ceny, protože by můj automobil by byl v době dodání o 6 měsíců starší a měl by najeté další kilometry. Tam někde pan Lesák naposledy komunikoval. Požádal jsem tedy na Emil Frey o schůzku s vedením, abych záležitost cenové politiky osobně prodiskutoval. Schůzce předcházel telefonát od pana generálního manažera Petra Neumana, kde jsme se dohodli na setkání a společné projížďce. Během, jinak místy velmi pozoruhodného, telefonátu pan Neuman navrhnul, že přizve soudního znalce. Moje odpověd byla, že věřím v dohodu bez znalců a soudů v Subaru kruhu a že bych si toho na zákaznících vážil. Pan Neuman poděkoval a tím jsem považoval úroveň jednání za vyjasněnou. V den schůzky 12.6.2015 proběhla v AWD měření geometrie a rozvážení kol, v související objednávce je mimo rozvažků jasně vidět poznámka o již oskákaných pneumatikách. Na geometrii je proti výsledkům z 11.5. vidět odklon od požadových hodnot právě na přední ose. Mezi měřením proběhlo méně než 3 000km.

Čtěte dál »